Reč je o deonici dugoj 13,79 kilometara, koja se prostire od kilometra 67+680 do 81+476, a na državni put IB reda broj 24 povezuje se preko denivelisane raskrsnice "Vrba“ u naselju Zaklopača, nadomak Kraljeva. Završetkom ove trase, Moravski koridor biće u potpunosti kompletiran.
Prema prijavi investitora, početak izvođenja radova planiran je za 8. decembar 2025. godine, a gradnja može da počne odmah po objavljivanju potvrde. Prema ranijim najavama nadležnih, završetak i puštanje u saobraćaj ove deonice očekuje se u septembru naredne godine.
Uporedo sa izgradnjom autoputa, potvrda o prijavi radova izdata je i Gradu Kraljevu za regulaciju vodotokova Balaban potoka i potoka Kličan, koji se nalaze na trasi koridora u području Zaklopače. Ovi zahvati deo su šireg sistema zaštite infrastrukture i okolnog zemljišta od poplava.
Moravski koridor, ukupne dužine oko 110 kilometara, povezaće Kraljevo, Kruševac, Trstenik i Vrnjačku Banju sa autoputem "Miloš Veliki“, stvarajući novu saobraćajnu osu centralne Srbije. Trasa je podeljena na tri glavne deonice: Pojate–Kruševac, Kruševac–Adrani i Adrani–Mrčajevci–Preljina.
Izgradnja je započeta krajem 2019. godine, a radove izvodi tursko-američki konzorcijum "Behtel–Enka“. Autoput je projektovan za brzine do 130 kilometara na čas i najavljen je kao prvi digitalni autoput u Srbiji, sa naprednim sistemima upravljanja saobraćajem.
Značaj ovog koridora prevazilazi saobraćaj: nova infrastruktura već utiče na rast interesovanja za građevinsko zemljište, logističke centre i stambenu gradnju u gradovima i opštinama duž trase. Država je nedavno obezbedila i dodatno finansiranje, kredit od 260 miliona evra, uz garanciju britanske agencije UKEF, kako bi projekat bio završen u planiranim rokovima.